RSS

Boksignering

30 Mar

IMG_0338Första boksigneringen avklarad och det var en spännande och rolig upplevelse. Framför allt var det väldigt trevligt att få träffa Elin Holmerin på Undrentide. Dessutom kul att också hälsa på Caroline Hurtig, som ger ut sin egen fantasyserie.

Det var en trivsam stämning bland besökarna. Det kändes först lite ovant att beskriva och marknadsföra sin bok. Jag pratade om den som både historisk, mytologisk och fantasy.

Boksigneringen gav verkligen mersmak. Nästa tillfälle blir på lördag i Göteborg under Confettis SF-kongress. Då ska jag även sitta med i en paneldebatt med andra författare och prata om varför den nordiska mytologin återfinns inom fantasy och SF.

 

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Boksignering

  1. Caroline Hurtig

    2 april, 2014 at 15:39

    Roligt att det gick så bra på mässan! 🙂
    Förstår ovanan och känner igen den, Elin fick påminna mig om att jag skulle berätta för folk när de köpte boken om att det var jag som var författaren. 😛

    Jag kan tyvärr inte komma till Confetti men hoppas ni får en rolig och givande helg! Jag är med nästa år istället. 🙂

     
  2. heimdall9

    2 april, 2014 at 18:27

    Hej! Ja, man är rätt blygsam av sig ibland 🙂
    Synd att du inte kan komma till Confetti, men vi ses säkert i något annat sammanhang!

     

Lämna en kommentar